Loading...

Особености за играта в EUROPEBattle.net

Discussion in 'Bulgarian' started by hanyweh, Dec 29, 2014.

  1. hanyweh

    hanyweh Forum Legend

    Joined:
    Sep 3, 2014
    Messages:
    31
    Likes Received:
    19
    Trophy Points:
    8
    Сървърът работи с модифицирана версия на играта (ако все още не сте инсталирали сървърният пач направете го или няма да можете да играете пълноценно). Има няколко неголеми промени, които според мен не изменят драстично начина на игра спрямо оригинала, а я правят по-интересна. На първо място уголемени са инвентара(6х10 квадратчета спрямо 4х10 в оригинала), размерът на сандъка (10х10 квадратчета) и куба (8х10 квадратчета).Това е може би най-значителната промяна, заради възможността да се ползват до 19 скилара на герой. Добавена е възможност да се обличат наемниците с допълнителни предмети: ръкавици,ботуши,колан,амулет,пръстен (само 1, въпреки че слотовете са 2.Не се притеснявайте, това не е бъг и не се дължи на грешна инсталация или нещо друго). Ускорено е натрупването на опит(experience) в ранен стадии от 1 до 92-3 ниво на героя, след което става нормално. Добавени са 6 рецепти за продупчване на случаен брой дупки (sockets) на предмети от тип Superior (в оригинала това е възможно само за нормални предмети):

    1 Ist Rune + 1 Pul Rune + 1 Perfect Topaz + Superior Armorr => Ramdom socket Superior Armor
    1 Gul Rune + 1 Fal Rune + 1 Perfect Amethyst + Superior Weapon => Ramdom socket Superior Weapon
    1 Um Rune + 1 Ko Rune + 1 Perfect Sapphire + Superior Helm => Ramdom socket Superior Helm
    1 Mal Rune + 1 Lem Rune + 1 Perfect Ruby + Superior Shield = > Ramdom socket Superior Shield

    Скъпоценните камъни не се трансформират със сложни рецепти, а директно чрез поставяне на 1 камък в куба и натискане на копчето "Transmute" можете да трансформирате най-малкя до най-големия с няколко натискания.

    Руните могат да се разделят на 2 по-малки,както и обратното. Например при поставяне на 1 руна Ohm в куба и натискане на копче "Transmute" ще получите 2 руни Vex, а тях можете отново да съедините чрез натискане на копчето за да получите обратно Ohm. Изключение обаче правят руни Jah, Cham и Zod, които се съединяват по същия начин , но се делят със загуба (Jah = Ber + Sur , Cham = Jah + Ber , Zod = Cham + Jah), за това ви препоръчвам да не ги делите, а да ги продадете на друг играч който би ви предложил по-висока цена при взаимна изгода (например Jah се търгува обикновенно за Ber + Sur + Lo , така продавача печели Lo руна вместо само Ber + Sur ако раздели Jah-а; Купувача също печели Lo руна , защото иначе би трябвало да похаби 2 Ber-а за да сглоби Jah и така двете страни са еднакво задоволени).

    Модифицирани са няколко уникални предмета: Tyrael's Might - син Sacred Armor(снимка) който тук притежава oskill телепорт , (подобно на enigma) 2 to all skill и модифицирани показатели;Templar's Might - зелен Sacred Armor(снимка) - много подобен на Tyrael притежава телепорт, 3 към всички умения за определен клас герой (Подобно на Hellfire Torch) и cannot be frozen.На Oculus(снимка), досадната възможност да ви телепортира , когато ви ударят е заменена с Vigor Aura; Andariel Visage (снимка)покачва устойчивост към огън (fire resistance) , вместо да я намаля.The Grandfather (снимка) е с увеличени показатели (до 300 ed , 60 % to attack rating ) и добавен life leech.

    Всички boss-ове (Andariel,Duriel,Mephisto,Diablo и Baal), както и някой superunique чудовища(Blood Raven,Countess,Radament,Summoner,High Council Members,Izual,Hephasto,Nihlathak) пускат само уникални(златни) предмети, в случай че някой уникален предмет вече е паднал в играта преди това, или просто не съществува уникална версия на даден предмет (примерно Troll Belt) ще пуснат Rare(жълт), а за чармовете magic(син).За тези чудовища не ви трябват предмети които дават %MF (по-добър шанс за намирене на магически предмет),тъй като той нищо няма да промени, но във случая когато има други чудовища покрай тях (примерно минионите на Nihlathak) %MF ще е от полза, но не много :) За всички останали чудовища както и за шанса за намиране на руни нещата стоят по обичайния начин, и няма разлика с оригиналните сървъри. Много хора си мислят, че %MF помага за намирането на руни, или че %EG(extra gold или по-голям добив на злато от чудовищата) пречи на дропа.Нито едно от тези неща няма връзка с реалността. Руните немогат да са магически предмети, и допълнителното злато важи само в случай, че играта реши да пусне такова,а не измества вероятността да пусне предмет.Относно руните, статистически погледнато най-добри резултати се получават ако се бие Countess(за руни до Lo). Кравите на Hell пускат до Zod руна и са по 350-450 броя на игра, с подходящ герой там най-лесно се вадят от най-високите руни. High Council Members на Travincal и преди Mephisto пускат до Cham руна, и са можеби най-доброто място както за нови играчи, така и за ветерани (препоръчително да се ползва Hammer Paladin или Frenzy Barbarian с умението Find item за удвоен добив на предмети)
     
    ashcool, Dean and Dissonance like this.
  2. Dissonance

    Dissonance Active Member

    Joined:
    May 15, 2017
    Messages:
    69
    Likes Received:
    16
    Trophy Points:
    8
    Благодаря за информацията. Почвам само кравички тогава, като нов играч в сървъра. Дано пускат хубави руни, че хич не ми се занимава с фарм, честно казано... :)
     
  3. Goplexer

    Goplexer Senior Member

    Joined:
    May 11, 2017
    Messages:
    651
    Likes Received:
    120
    Trophy Points:
    43

    Addition: Formulas for the transformation of the Horadric Cube

    Below are the formulas for the Horadric Cube. All of them are tested by practice and work.


    Rings


    1 ring + 1 Perfect Emerald (Emerald) + 1 antidote = 1 Jade ring

    1 ring + 1 Perfect Topaz (Topaz) + 1 Rejuvenation Potion = 1 Coral ring

    1 ring + 1 Perfect ruby (Ruby) + 1 exploding potion = 1 Garnet ring

    1 ring + 1 Perfect Sapphire (Sapphire) + 1 Thawing Potion = 1 Cobalt ring

    Amul

    6 Perfect stones (one for each type) + an amulet = Prizmatic Amulet

    3 magic rings = 1 magic amulet

    3 magic amulet = 1 magic ring

    3 conventional stones + 1 weapon with sockets = 1 magic weapon with sockets

    Runes

    1 Eld rune + 1 stone chipper + low quality weapon = Weapons of the same type of normal quality

    1 El rune + 1 Chipped Stone + low quality qrmor = Armor of the same type of normal quality

    1 Ral rune + 1 Sol Rune + Perfect emerald + Conventional unique weapon = An exclusive version of this weapon

    1 Tal rune + 1 Shael Rune + Perfection diamond + Ordinary unique armor = Exceptional version of this reservation

    1 Lum rune + 1 Pul Rune + Perfect emerald + Exceptional unique weapons = The elite version of this weapon

    1 Ko rune + 1 Lem Rune + Perfection diamond+ Exceptional unique armor = The elite version of this armor

    1 Ort rune + 1 Amn rune + Perfection sapphire + Conventional rare weapons = Exceptional Rare Weapons

    1 Ral rune + 1 Thul rune + Perfect amethyst + Usual rare armor = Exceptional Rare Armor

    1 Fal rune + 1 Um rune + Perfection sapphire + Exceptional rare weapons = Elite Rare Weapons

    1 Ko rune + 1 Pul rune + Perfect amethyst + Exceptional rare armor = Elite Rare Armor

    Recipes will be added.

















     
  4. prisoneer

    prisoneer Senior Member

    Joined:
    Jul 7, 2017
    Messages:
    107
    Likes Received:
    85
    Trophy Points:
    28
    Тоест MF-а за какво е най-полезен ?
     
  5. ashcool

    ashcool Forum Legend

    Joined:
    Aug 28, 2017
    Messages:
    712
    Likes Received:
    193
    Trophy Points:
    43

    MF като цяло не ти е особено полезен. С точно 25МФ от КОХ-а съм извадил няколко грифона, шарда, 2 ТМ, корони и тнт.
    Не си губи времето с МФ :)
     
  • Draft saved Draft deleted
    Loading...
    Loading...